Amadeus

www.amadeus.com
There are newer employer reviews for Amadeus

1 person found this helpful

Formidable endroit où travailler avec une culture dynamique et de nombreuses opportunités. Great place to work with dynamic culture and many opportunities

• Career Opportunities
Current Employee - Ingénieur logiciel in Biot, Provence-Alpes-Cote d'Azur (France)

I have been working at Amadeus as a contractor (less than a year)

(Translated from English)

Pros

Force de travail dynamique, compagnie stable, environnement de travail stimulant et beaucoup d'opportunités d'explorer de nombreuses facettes du logiciel d'entreprise.

Dynamic work force, stable company, challenging work environment and many opportunities to explore various facets of enterprise software

Cons

Rien à quoi je puisse penser. Je ne mords pas la main qui me nourrit et rien n'émerge comme inconvénient dont je pourrais parler.

Nothing that I can think of. I don't bit the hand that feeds and nothing stands out as a con worth writing about.

Recommends
Positive Outlook

362 Other Employee Reviews for Amadeus (View Most Recent)

Sort: Rating Date

Super expérience internationale. Des défis très intéressants. Great international experience. Very interesting challenges.

• Career Opportunities
    Current Employee - Anonymous Employee in Nice (France)
    Current Employee - Anonymous Employee in Nice (France)

I have been working at Amadeus full-time (more than a year)

(Translated from English)

Pros

L'endroit, la rémunération et les avantages, les collègues. Très bonne formation initiale.

Location, compensation & benefits, colleagues. Very good "ab initio" training.

Cons

Activité très segmentée, manque de pratiques communes dans toute l'entreprise.

Very segmented activity, lack of shared practises throughout the company.

Recommends

Consultant informatique chez Amadeus. Working at Amadeus as an IT consultant

• Career Opportunities
    Current Employee - Consultant TI in Nice (France)
    Current Employee - Consultant TI in Nice (France)

I have been working at Amadeus full-time (more than a year)

(Translated from English)

Pros

Un restaurant agréable, un bon environnement, des horaires flexibles, un salaire correct.

Nice restaurant, good environment,flexible hours, decent salary.

Cons

Peu d'opportunités de promotion, la plupart des équipes dans lesquelles vous travaillez font des choses ennuyeuses sur les serveurs et travaillent avec de vieilles technologies. Situé dans un village technologique sans rien autour. Nice est à 45 minutes en voiture ou une heure en bus pendant les heures de pointes.

Not many chances to go higher, most of the teams that you work in do boring server stuff and work with old technologies. Based in technological village with nothing much around. Nice is 45 mins drive by car or an hour by bus during rush hour.

Doesn't Recommend
    Positive Outlook
There are newer employer reviews for Amadeus

Work at Amadeus? Share Your Experiences

Amadeus

Click to Rate
or

Your response will be removed from the review – this cannot be undone.