H&M

www.hm.com
  www.hm.com
There are newer employer reviews for H&M

Einer der besten Arbeitsstellen, die ich je hatte One of my best jobs i got

• Comp & Benefits
Former Employee - Verantwortlicher Barkasse in Mainz, Rheinland-Pfalz (Germany)
Former Employee - Verantwortlicher Barkasse in Mainz, Rheinland-Pfalz (Germany)

I worked at H&M full-time (less than an year)

(Translated from English)

Pros

Gute Bezahlung, das Management und mein Vorgesetzter waren gute Leute, sie haben sich auch auf meinen Zeitplan eingestellt. Ich kann nichts Schlechtes über dieses Unternehmen/ diesen Laden sagen. Ich wünschte, ich würde noch immer dort arbeiten. Es war keine Anstrengung, dort zu arbeiten, sondern hat mir viel Spaß gemacht. Es gab auch Arbeitgeberleistungen, einen tollen Personalrabatt und spezielle Angebote für Angestellte.

good pay, management and my supervisor were good people, they also work with my schedule, i can"t say anything bad about this company/ store i wish i still would be working there, it wasn't a drag to go to work i really enjoyed it, they also offered good benefits as well awesome store discounts and special employee promotions

Cons

Es gab nichts, das ich an der Arbeit dort wirklich nicht leiden konnte, abgesehen davon, dass ich an drei Samstagen im Monat arbeiten musste, aber das ist normal im Einzelhandel.

there was nothing i really dislike about working there just besides that i had to work 3 saturdays out of a month but that's just retail in general

Advice to ManagementAdvice

Ihr Leute in meinem früheren Laden wart toll, ich hoffe, dass es überall so ist.

u guys were great at my former store, i hope it's everywhere like that

Neutral Outlook
Approves of CEO

663 Other Employee Reviews for H&M (View Most Recent)

Sort: Rating Date
  1. 1 person found this helpful

Ich bin gerne Dekorateur, es ist ein sehr aufregender, spaßiger Job der jeden Tag eine Herausforderung mit sich bringt und einem die Möglichkeit gibt, kreativ zu sein. I love to be a VM since the job is really exciting, fun and it brings daily challenges as well a way to be creative.

• Comp & Benefits
    Current Employee - Gestalter visuelles Marketing in Cologne (Germany)
    Current Employee - Gestalter visuelles Marketing in Cologne (Germany)

I have been working at H&M

(Translated from English)

Pros

Tolle Boni, guter Teamgeist, jeder Tag ist anders!!!

Great bonuses, great teamspirit, every day is different!!!

Cons

Manchmal muss man sich einschmeicheln um den Job zu bekommen für den man qualifiziert ist, das hängt jedoch sehr von der Bezirksleitung ab.

You sometimes have to be an ass kisser to get the job you are capeable off but it depends who your Area Visual/Manager is.

Advice to ManagementAdvice

Jeder der in Lage ist den H&M-Grundsätzen zu folgen wird eingestellt!

Follow the H&M policies more like the one who is able to do it is allowed to do it!

Approves of CEO

Great culture but management needs more training

Current Employee - Customer Service Representative in Chicago, IL
    Current Employee - Customer Service Representative in Chicago, IL

I have been working at H&M

Pros

Benefits, culture, discounts, and my co-workers

Cons

Management, leadership, management needs more training

Neutral Outlook
There are newer employer reviews for H&M

Work at H&M? Share Your Experiences

H&M

Click to Rate
or

Your response will be removed from the review – this cannot be undone.