Brunel Talent Sourcing Specialist Reviews | Glassdoor

Find jobs for Talent Sourcing Specialist

Create your profile to get personalized information

Brunel Talent Sourcing Specialist Reviews

Updated Mar 26, 2019

To filter reviews, or .

3.7
100%
Recommend to a Friend
Brunel CEO Jilko Andringa  (no image)
Jilko Andringa
0 Ratings
  1. "Oké organisatie om te werken - bijbaan als Talent Sourcer"

StarStarStarStarStar
    Recommends
    Positive Outlook
    No opinion of CEO

I have been working at Brunel part-time for less than a year

Pros

- Doorgroeimogelijkheden binnen Brunel, zolang je er zelf achteraan gaat - Consultants uit de business zijn zeer toegankelijk - Vrij Zakelijk OV (NS-Business Card), waarmee je onbeperkt door Nederland kan reizen mits je een X aantal contracturen hebt - De naam 'Brunel' is een goede naam binnen het bedrijfsleven --> goede werkgever om op je cv te hebben

Cons

- Salaris laag - Geen bonussen bij plaatsingen - Sfeer niet heel goed - Ellebogenwerk tussen afdelingen - Locaties van Brunel allemaal autogericht (slecht met ov te bereiken)

Continue reading

Recommends
    Positive Outlook
    No opinion of CEO

I have been working at Brunel part-time for less than a year

Pros

Behalve de goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden die je bij Brunel krijgt, zit ik in een leuk team. Er heerst een sterke ondernemers mindset onder zowel het management als de werknemers. Je krijgt de ruimte en wordt aangemoedigd om zelfstandig projecten te ondernemen ter verbetering van processen.

Cons

Hoewel er grote stappen gemaakt worden en hier continu aan gewerkt wordt, zit het grootste punt van verbetering denk ik in de manier waarop de consultants en recruiters overzicht hebben in welke trainingen en ondersteunende cursusen aangeboden kunnen worden aan directe werknemers.

Brunel2018-08-27
Found 2 reviews