Accenture - Bon pour une entrée en matière | Glassdoor

See Most Recent

"Bon pour une entrée en matière"

Current Employee - Anonymous Employee
Current Employee - Anonymous Employee

(Translated from English)

Pros

Expérimenté chevronné bon salaire bonne équipe

Cons

Le stress et le travail dans de nombreux endroits différents

Other Employee Reviews for Accenture

1. "Geweldig bedrijf om een heleboel te leren en op een goede manier het te leren, goed om een verandering te maken bij het verkrijgen van perspectief op de echte wereld."

• Work/Life Balance
    • Culture & Values
    • Career Opportunities
    • Comp & Benefits
    • Senior Management
    Former Employee - Management Consultant in Amsterdam (Netherlands)
    Former Employee - Management Consultant in Amsterdam (Netherlands)
    Recommends
    Neutral Outlook
    Approves of CEO

I worked at Accenture full-time (More than 10 years)

(Translated from English)

Pros

Zodra je wegbent heb je pas door hoe hoog het niveau aan professionalisme is dat je hebt bereikt. Projectmanagementskills die je hier leert zijn van de hoogste orde, je zult leren om te werken met de meest complexe en uitdagende projecten. Werk voor heel veeleisende klanten en met gretige en inspirerende collega's.

Cons

Focus op methode, admin, een sterke cultuur, een subtiele maar onmiskenbare hierarchie en een tendens naar een niet-hier-ontdekt-syndroom. Deze combinatie limiteert creativiteit, ondernemende geest en vraagt om een bewuste inspanning om naar de nieuwste inzichten buiten je netwerk bij Accenture te kijken. Niet al het denken dat vanuit Accenture komt is echt leidend interessant denken.

Advice to Management

Bedrijf heeft een lange transformatie van partnerschapsstructuur naar publiekelijk opgesomd bedrijf gezien. Zoek manieren om iets van de ondernemende geest die eronder heeft geleden terug te halen. Verminder de last van risicocontrole en interne admin.

2. Helpful (1)

"Hard werk, weinig erkenning."

• Work/Life Balance
    • Culture & Values
    • Career Opportunities
    • Comp & Benefits
    • Senior Management
    Former Employee - IT-Consultant in Almere-Stad (Netherlands)
    Former Employee - IT-Consultant in Almere-Stad (Netherlands)
    Recommends
    Positive Outlook
    No opinion of CEO

I worked at Accenture full-time (More than 5 years)

(Translated from English)

Pros

Geweldige collega's, veel beschikbare kennis en opwindende projecten. Een goede manier om kennis te maken met managementrollen en veel te leren in korte tijd.

Cons

Werk/werkbalans en financiële beloningen kunnen (veel) hoger. Zorg ervoor dat je in weekenden beschikbaar bent.

Advice to Management

Na 5 jaar bij Accenture, zitten mijn collega's en ik nog steeds op hetzelfde niveau. Geen promoties of erkenning. Ik vind het bedrijf erg leuk, maar na vijf jaar zou erkenning gewaardeerd worden.

See Most Recent

Work at Accenture? Share Your Experiences