Aperam - Estagiário na Aperam Inox Tubos | Glassdoor
  1. "Estagiário na Aperam Inox Tubos"

Current Employee - Estagiário in Ribeirão Pires

I have been working at Aperam

Pros

Empresa que leva muito a sério o cumprimento das regras, principalmente quando o assunto são regras de segurança. São feitas auditorias internas semanais para verificar se os funcionários sabem das ultima notícias sobre destaques de segurança na empresa, ultimo acidentes e quais são as 10 regras de ouro. Utilização do das ferramentas do google(e-mail, drive, sheets, docs), o que torna a comunicação rápida e eficaz.

Cons

Empresa multinacional extremamente verticalizada e hierarquizada. Tomadas de decisão extremamente lenta e burocrática. Simples decisões são passíveis de aprovação pela CEO. Não posso dizer em todos os setores, mas na minha área não tenho gestor, comi isso acabo não tendo a devida supervisão e nuca tive uma feedback de ninguém no trabalho.

Aperam2017-10-18
  1. "project manager"

Current Employee - Anonymous Employee

I have been working at Aperam

Pros

This a French international company with strong technical background

Cons

Haven't seen any downsides yet.

Aperam2017-09-29
  2. "A company welcoming entrepreneurship"

• Senior Management
    Current Employee - Anonymous Employee in Paris
    Neutral Outlook
    Approves of CEO

I have been working at Aperam full-time for more than a year

Pros

A company where you have the opportunity to grow and take on additional responsibilities, should you not be afraid of it. In transformation with a lot of potential. Employees are accountable for their areas of work in a matrix organisation, which provides a lot to learn especially since it is not so easy.

Cons

In transformation, so some areas may be a bit old fashioned and lack maturity in terms of processes, tools, competencies... I personally see this as an opportunity to improve.

Go further in building an environment of trust and benevolence- so that people feel at ease to try and fail!

Aperam2019-07-26

Discover more reviews about Aperam.