Baker Tilly International - Auditor | Glassdoor

See Most Recent

"Auditor"

• Senior Management
Current Employee - Auditor in London, England (UK)
Current Employee - Auditor in London, England (UK)
Approves of CEO

Pros

There is very good career progression opportunties within the company and there is also impressive salary growth.
The excellent pension plan is an added bonus.

Cons

The recording of time by units can at times be a slight pain, however this is consistent with all other accountancy firms within the industry.

Advice to Management

There is potential possibility of winning clients from the big four as well as the focus on owner managed businesses.

Other Employee Reviews for Baker Tilly International

1. "Niet aan beginnen"

• Culture & Values
    Current Employee - Assistent-accountant
    Current Employee - Assistent-accountant
    Doesn't Recommend
    Negative Outlook
    Disapproves of CEO

Pros

Voldoende parkeerplaatsen bij kantoor, sanitaire voorzieningen zijn wel goed, de koffie is drinkbaar, bureaustoelen zitten wel goed, een vijfde pluspunt kan ik zo niet verzinnen.

Cons

Onrealistische budgetten, laag salaris, slechte leaseregeling, werksfeer is om te huilen, management bestaat voornamelijk uit mensen die door de big four uitgespuugd zijn, partners gaan over de lijken van het personeel.

2. "Prettig bedrijf om voor te werken"

• Culture & Values
    • Senior Management
    Current Intern - Werkstudent in Rotterdam (Netherlands)
    Current Intern - Werkstudent in Rotterdam (Netherlands)
    Recommends
    Positive Outlook

I have been working at Baker Tilly International as an intern (Less than a year)

Pros

- Leuke sfeer. Men is niet competitief maar doet het echt samen
    - Goede en directe feedback, die overigens op een constructieve manier wordt gebracht. Ze zijn er niet op uit om je af te kraken, maar juist om je beter te maken.
    - Hele open sfeer. Als werkstudent kan ik mezelf zijn en ook input leveren (en soms iemand verbeteren) zonder dat ik er op word aangekeken. Ook de input van een werkstudent wordt serieus genomen.
    - Over de vergoeding hoef ik niet te klagen, je krijgt hier meer dan het minimum.
    - Geen druk om tot een bepaalde tijd te werken. Als je klaar bent dan ben je klaar, zolang je je uren maar maakt.
    - Tijdens de lunch kunnen we ook over andere zaken praten ipv dat het de hele dag over werk gaat.

Cons

- Ben ik tot nu toe niet tegengekomen!

Advice to Management

Keep up the good work!