Booking.com - Goed bedrijf om voor te werken, veel doorgroeimogelijkheden. | Glassdoor

See Most Recent

Helpful (1)

"Goed bedrijf om voor te werken, veel doorgroeimogelijkheden."

• Senior Management
Current Employee - Accountant in Amsterdam (Netherlands)
Current Employee - Accountant in Amsterdam (Netherlands)
Recommends
Approves of CEO

I have been working at Booking.com full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Hele fijne werkomgeving, snelgroeiend bedrijf dat ervoor zorgt dat je je nooit verveelt.

Cons

Heel fijn kantoor, maar niet zoveel natuurlijk licht!!

Other Employee Reviews for Booking.com

1. Helpful (7)

"Allemaal heel nep en weinig belovend"

• Senior Management
    Current Employee - Medewerker Klantenservice in Amsterdam (Netherlands)
    Current Employee - Medewerker Klantenservice in Amsterdam (Netherlands)
    Doesn't Recommend
    Approves of CEO

I have been working at Booking.com full-time (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Het is de juiste plek voor studenten en jonge mensen om te werken, terwijl ze op zoek zijn naar iets beters. De partijen zijn groot en zeer goed georganiseerd.

Cons

De omgeving lijkt op een spinnenweb: je wordt sowieso betrapt, maar als je in de goede gratie van de spin valt zal je worden gespaard en misschien zelfs gepromoveerd. Je vaardigheden en ervaring zijn niet zo belangrijk, hoe dichter je bij de managers zit des te meer kans je hebt om te slagen. Processen van interne sollicitaties zijn een grap om de schijn hoog te houden, de interne ontwikkelingsgroei bestaat alleen in de krant. De weg naar groei hangt alleen af van de connecties en de activiteiten bedoeld voor 'teambuilding' zijn gewoon om te voldoen aan de agenda. Allemaal erg nep.

Advice to Management

Kijk goed naar uw managers (met name teamleiders) en kijk goed wat ze aan het doen zijn; houd ze aan dezelfde korte riem waaraan ze hun agenten houden - zodat zij ook weten hoe het voelt - en wees niet bang om de incompetente personen te ontslaan. Minder theorie en meer praktijk in wat betreft de voorwaarden voor het werk en persoonlijke ontwikkeling.

2. Helpful (10)

"Het is een lachertje!"

• Senior Management
    Current Contractor - Kredietbeheerder in Amsterdam (Netherlands)
    Current Contractor - Kredietbeheerder in Amsterdam (Netherlands)
    Recommends
    No opinion of CEO

I have been working at Booking.com as a contractor (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Geweldige mensen, goede partijtjes, geweldige locatie (in het centrum). Voor mij is het gewoon werk en mijn salaris ontvangen aan het einde van de maand. Als je zo bekijkt is er niets aan de hand.

Cons

Het is gemakkelijk om de slechte kanten te benoemen en een aantal punten moeten zeker worden aangepakt: laag salaris, slecht management, vreselijke interne communicatie, er worden beslissingen genomen die nergens op slaan. Zeer hoog personeelsverloop (dat zegt al veel). Er zijn een groot aantal interne vacatures, maar het switchen van de ene afdeling naar de andere is bijna onmogelijk. HR is echt slecht.

Advice to Management

Het middenmanagement is een lachertje. Eigenlijk komt het allemaal neer op micromanagement: je wordt geobserveerd en beoordeeld! Mijn advies: we zijn hier allemaal volwassenen en niemand vindt het leuk om te worden behandeld als een kind.

See Most Recent

Work at Booking.com? Share Your Experiences