Booking.com - L'une des meilleures entreprises pour laquelle travailler | Glassdoor

See Most Recent

Helpful (5)

"L'une des meilleures entreprises pour laquelle travailler" "Among one of the better companies to work for"

• Senior Management
Former Employee - Customer Service Executive in Lille (France)
Former Employee - Customer Service Executive in Lille (France)
Recommends
Positive Outlook
Approves of CEO

I worked at Booking.com full-time (Less than a year)

(Translated from English)

Pros

Merveilleuse place de travail, environnement multiculturel et gestion et personnes amicales

Wonderful place to work, multicultural environment and friendly management/people

Cons

Travailler là a été un très bonne expérience pour moi pour le développement de ma carrière.

None whatsoever, working there has been a really good experience for me and for my career development.

Booking.com Response

Jul 8, 2014 – Recruiting Manager, Americas

We appreciate your thoughts, thanks!

Other Employee Reviews for Booking.com

1. Helpful (2)

"Kon slechter" "Could be worse"

Current Employee - Copywriter
    Current Employee - Copywriter
    Doesn't Recommend
    Negative Outlook
    No opinion of CEO

I have been working at Booking.com full-time

(Translated from English)

Pros

Ik heb er een aantal fantastische mensen ontmoet en soms kan het belonend zijn als je de kans krijgt aan een leuk project te werken

I've met some great people there, and sometimes it can be rewarding when you get the chance to work on a nice project.

Cons

Creativiteit wordt ontmoedigd. Veel managers weten niet waar ze mee bezig zijn. Je moet moet betalen voor de kantine, zelfs als je er niks eet, en het eten is er verschrikkelijk.

Creativity is discouraged. Lots of the management do not know what they are doing. You have to pay for the canteen even if you don't eat there and the food is terrible.

Advice to Management

Beloon bekwaamheid in plaats van mensen die iedereen laten zien hoe fantastisch ze wel niet zijn.

Reward ability, rather than rewarding people who make the biggest show of how great they are.

2. Helpful (4)

"Goede sfeer zonder deftige groeistructuur." "Good atmosphere without a proper growth structure"

Current Employee - Team Lead
    Current Employee - Team Lead
    Recommends
    Positive Outlook
    Approves of CEO

I have been working at Booking.com full-time (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Goede algemene sfeer. Veel plezier met mensen vanuit de hele wereld. Wereldleider en groeiperspectief.

Great global atmosphere. a lot of fun with people from around the world. World leader and growth perspective

Cons

Geen echte groeistructuur, veel job mogelijkheden maar alles is gebaseerd op politieke beslissingen en niet op prestaties/capaciteiten.

Geen management analyse op kandidaten voor andere jobs. Geen duidelijke feedback om te groeien.

No real growth structure, lots of job opportunities but everything is based on political decisions and not on performance / capacity.
    No management analysis on candidates for other jobs. No clear feedback to grow.

Advice to Management

Een geweldige cultuur bouwend, maar gelimiteerd door de groei van mensen door niet te kiezen voor een groeiprogramma op alle niveaus. Training wordt aangeboden maar vaak enkel gebaseerd op wat je opzichter denkt, en niet wat je echt nodig hebt. Geen analyse gebaseerd op bekwaamheid voor nieuwe sollicitanten, enkel interviews en geen sterke systematische manier om te weten waarom je niet verder groeit.

Bulding a great culture but limited to the growth of people by not choosing to create a growth program or training program at all levels. Training is offered but many times only based on what your supervisor thinks and not what you really need. No skill based analysis for new applications only interviews and no strong systematic way of knowing the real reason why you would not grow

See Most Recent

Work at Booking.com? Share Your Experiences