Elsevier - Verstandige mensen, gepassioneerd door wetenschap | Glassdoor

See Most Recent

"Verstandige mensen, gepassioneerd door wetenschap"

No opinion of CEO

I have been working at Elsevier full-time

(Translated from English)

Pros

Veel verstandige mensen die gepassioneerd zijn door gezondheid en wetenschap, en die proberen innovatief te zijn in de manier waarop we informatie verstrekken naar onze klanten toe. Nogal veel verschillende soorten jobs beschikbaar. Open en aardige cultuur.

Cons

Typische problemen voor "grote bedrijven" - niet de snelste in besluitvorming, een beetje te academisch en soms niet ondernemend genoeg, sterke interne netwerkcapaciteiten vereist. Zou een meer commerciële uitstraling kunnen hebben.

Other Employee Reviews for Elsevier

1. Helpful (1)

"Manager des comptes à EMEA pour le marché corporatif."

• Senior Management
    Former Employee - Chargé de compte in Paris (France)
    Former Employee - Chargé de compte in Paris (France)
    Approves of CEO

I worked at Elsevier full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Meilleurs produits, autonomie, opportunité de travail et clients de haut niveau.

Cons

Mauvaise qualité de gestion de certaines équipes, stratégie commerciale parfois d'une autre monde.

Advice to Management

La direction intermédiaire est mauvaise !! Pas de suivi, pas de soutien, profite des travails en équipe et pas de stratégie. Bon produit, société avec les mauvaises personnes car elles "étaient là depuis le début".

2. "Stabiel, af en toe innovatieve marktleider met goede bedoelingen - maar je zal moeten vechten voor je carrièreontwikkeling"

No opinion of CEO

I have been working at Elsevier full-time (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Groot, stabiel (in het geheel), internationaal - zowel de locatie als het uiterlijk. Oprecht engagement in het versnellen van wetenschap en gezondheid. Werknemers hebben veel achtergrond en ervaring in onze markt (wetenschap/gezondheid). In het algemeen een attente en eerlijke plaats om te werken.

Cons

Traag in verandering en vooruitgang. Een verzuilde organisatie (functioneel gezien). Je moet je ontwikkeling volledig zelf in handen nemen. Ondanks de beste bedoelingen is Elsevier vaak een bliksemafleider voor klachten over het systeem van academisch uitgeven.

See Most Recent

Work at Elsevier? Share Your Experiences