Fluke Corporation - Als je graag wil werken en ernaar uitkijkt om zaken te veranderen, solliciteer dan niet. | Glassdoor

See Most Recent

Helpful (3)

"Als je graag wil werken en ernaar uitkijkt om zaken te veranderen, solliciteer dan niet."

• Senior Management
Current Employee - Anonymous Employee in Eindhoven (Netherlands)
Current Employee - Anonymous Employee in Eindhoven (Netherlands)
Doesn't Recommend
No opinion of CEO

(Translated from English)

Pros

Je kan het geluk hebben dat je leuke collega's hebt - en als je in een kantoor werkt, zal je waarschijnlijk een degelijke computer hebben, en de software die je nodig hebt.

Cons

- managers behandelen hun teams slecht, ze vragen onmogelijke resultaten en zelfs de receptionisten behandelen mogelijke aanwervingen verschrikkelijk (Ik had het geluk om een dame te ontmoeten die niet eens het geduld had me in de juiste richting te wijzen toen ik binnenkwam voor mijn eerste interview).

- Als je probeert nieuwe ideeën aan te brengen, merk je dat je tegen een machine vecht om het hoogste niveau te bereiken - als dat ooit al gebeurt.

- Management is te zeer gefocust op de rituelen en de winst van het bedrijf, en niet genoeg op hoe hun werknemers zich voelen.

- Je wordt nooit bedankt voor je inspanningen

Advice to Management

Stop met naar de cijfers te kijken en beantwoord de noodsignalen van de werknemers die graag nieuwe ideeën in het bedrijf willen brengen. Schaf een aantal niveaus van management af en geef mensen de kans om verandering door te voeren - en vooral, train je managers om de inspanningen van hun team te appreciëren! De eenvoudige woorden "bedankt voor je harde werk" zijn iets simpels dat je werknemers gemotiveerd houdt.

Other Employee Reviews for Fluke Corporation

1. "Electrical Test Engineer"

• Culture & Values
    Current Employee - Anonymous Employee in Everett, WA
    Current Employee - Anonymous Employee in Everett, WA
    Recommends
    Positive Outlook
    Approves of CEO

I have been working at Fluke Corporation full-time (More than 8 years)

Pros

Good benefits, good work environment

Cons

sent all manufacturing jobs overseas

Advice to Management

Management should listen to its employees more often

2. "Global company to learn how to run a business"

• Culture & Values
    Former Employee - Anonymous Employee
    Former Employee - Anonymous Employee
    Recommends
    Positive Outlook
    Approves of CEO

I worked at Fluke Corporation full-time

Pros

Fluke operates under the principals of the Fortive Business System, formerly Danaher Business System before the Fortive spin off. This system offers incredible tools and processes to run a metric driven business lean and effectively. Excellent learning experience if you don't mind working under constant pressure and challenges.

Cons

The principals also includes what is called continuous improvement, which means there's always opportunity to perform better and could cause straining instead of stretching if you are not careful, or not able to manage expectations with management.

Advice to Management

Continue to work on employee engagement as you have in the last few years.

See Most Recent

Work at Fluke Corporation? Share Your Experiences