Infoblox - We are slaves | Glassdoor

"We are slaves"

Current Employee - Anonymous Employee
Current Employee - Anonymous Employee
Disapproves of CEO

Pros

Most people are smart and multi-tasked. They are easy to work with and don't mind to work overtime, overnight or even over the weekend to achieve the goal.

Cons

60+ working hours per week and management is expecting you to check emails 365/24/7. No 100% personal time during PTO. They need you to bring laptop or check email when you are OOO. Pay is 10-15% below market price. Wasting $$$ on luxious parties or giveaways instead of giving people a reasonable raise. As long as you can BS or kiss ass, then you will get promoted or raise in short period of time without any achievement. Life is not fair @ Infoblox.

Advice to Management

Please open your eyes.

Other Employee Reviews for Infoblox

1. "Dommage !"

• Culture & Values
    • Senior Management
    Former Employee - Opportunity Development Representative in Neuilly-sur-Seine (France)
    Negative Outlook
    No opinion of CEO

Pros

Cette société m'a permis de savoir que j'etais vraiment autonome car j'étais souvent seule au bureau.

Cons

La nouvelle Direction qui a décidé de délocaliser mon poste

2. Helpful (4)

"Passage court à Infoblox suite à une acquisition de l'entreprise"

• Culture & Values
    • Senior Management
    Former Employee - Ingénieur logiciels expérimenté in Levallois-Perret (France)
    Former Employee - Ingénieur logiciels expérimenté in Levallois-Perret (France)
    Negative Outlook
    Disapproves of CEO

I worked at Infoblox full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Je ne pense à aucun, désolé ...

Cons

Une gestion de type armée mexicaine (des strates infinies avant d'approuver même les choses les plus insignifiantes)

Des priorités qui changent du jour au lendemain, des projets abandonnés alors qu'ils étaient très urgents il y a une quinzaine de jours

Attendez-vous à travailler 25 heures sur 24

Advice to Management

Lorsque vous achetez une petite société étrangère à laquelle vous vous intéressez, s'il vous plaît garder votre intérêt une fois l'acquisition effectuée et traitez vraiment les employés de la même façon (ayez au moins un certain intérêt pour les différen

See Most Recent

Work at Infoblox? Share Your Experiences