LogMeIn - Great mid-sized company with plenty of opportunity to grow if you have the ambition to do so. | Glassdoor

See Most Recent

"Great mid-sized company with plenty of opportunity to grow if you have the ambition to do so."

Recommends
Approves of CEO

Pros

Perfect size, not a start-up anymore and not a huge corporation yet.
Environment is fun/laid back, but they get the job done. Work hard/play hard.
Get out of it what you put into it. Plenty of potential to move up if you work hard and have the right skill set.
CEO is down to earth and has a good directional vision for the company.
Global growth potential with offices spread in most major markets.

Cons

Pay is typically on the lower end of the spectrum for entry level positions.
Woburn isn't exactly a prestigious location.

Advice to Management

Transparency is the key to success.
Cross-department communication needs improvement and accountability.
Offer more support for corporate environments/rollouts while keeping up with SMB needs.

Other Employee Reviews for LogMeIn

1. Helpful (3)

"Geweldig bedrijf - Groot verschil tussen VS & EMEA"

• Culture & Values
    Recommends
    Positive Outlook
    Approves of CEO

I have been working at LogMeIn full-time (More than 5 years)

(Translated from English)

Pros

- Geweldige kantoren

- Goede directie in de VS, in India en in Australië

- Fantastische oplossingen

- Indrukwekkende mensen

- Erg horizontale organisatie, fantastische directeur

- Mogelijkheden om in de VS te groeien

- Ze hebben een visie

- Jaarlijkse aftrap in de Caraïben

Cons

Mijn voordelen zijn gerelateerd aan de EMEA-regio:

- Slecht management - we hebben in het verleden erg goede managers gehad, maar deze zijn niet meer bij het bedrijf.

- Ze laten mensen met talent gaan, of ontslaan ze.

- Focus alleen in het Verenigd Koninkrijk - in Dublin worden vooral mensen zonder talenkennis aangenomen, alleen Engelssprekenden

- Bronnen vooral voor het VK - geen investering voor andere landen.

- Sommige producten zijn niet gelokaliseerd in een andere taal - alleen in het Engels.

- EMEA is erg losgekoppeld van de VS - het lijkt alsof het twee verschillende bedrijven zijn.

Advice to Management

Ik denk dat het moeilijk is voor management in de VS om the weten wat de mensen in Europa, Midden-Oosten en Azië doen en gedaan hebben voor het bedrijf, in plaats van alleen naar de cijfers te kijken zou ik voorstellen dat zij dit proberen.

Neem beter aan in Europa, Midden-Oosten en Azië en laat de mensen met talent niet gaan.

Een leider hebben in Europa, Midden-Oosten en Azië die verkoop en mensen begrijpt.

2. Helpful (2)

"Het kan de beste of de slechtste werkplek zijn die je ooit gehad hebt."

• Culture & Values
    Former Employee - Anonymous Employee
    Former Employee - Anonymous Employee
    Doesn't Recommend
    Neutral Outlook
    No opinion of CEO

I worked at LogMeIn full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Zeer innovatief, geavanceerde technologieën, jaarlijkse kick-off, enkele zeer goede professionals, het bedrijf biedt soms gratis bier aan en het kan een goede plek zijn om bij te leren.

Cons

Alles hangt ervan af wie je als manager krijgt en waar in het kantoor je een plaats krijgt, het is een kansspel.

Het kantoor in Boedapest is mooi als je er gewoon op bezoek gaat, maar het heeft twee kanten. De oude kant die vrij goed is en de nieuwe kant waar werken een ramp is: de ramen kunnen niet open, het is net een terrarium, vooral in de zomer als de temperaturen 40°c naderen.

Als je geluk hebt kan je een carrière uitbouwen, leren en naar huis gaan als je werktijd erop zit, en kan je een aangename werkomgeving hebben.

In het andere geval ga je gestresseerd zijn zelfs al werk je op je best, overuren worden dagelijkse routine en je kan je privéleven wel vergeten.

Het salaris hangt vooral af van je onderhandelingstechnieken: voor dezelfde positie was er een vierdubbel (!) verschil tussen twee werknemers

Advice to Management

Het middenkader moet herzien worden, dat is het grootste knelpunt.

See Most Recent

Work at LogMeIn? Share Your Experiences