RES Software - En snel en scherp bedrijf voor de ontwikkeling van software met veel mogelijkheden. | Glassdoor

See Most Recent

Helpful (1)

"En snel en scherp bedrijf voor de ontwikkeling van software met veel mogelijkheden."

Approves of CEO

I have been working at RES Software full-time (More than 8 years)

(Translated from English)

Pros

Ik werk nu al meer dan 8 jaar voor RES Software. Tijdens deze periode was ik in verschillende rollen actief. Hier volgen mijn drie meest positieve ervaringen tot heden:

-Het is nooit saai binnen het bedrijf

-Als je initiatief neemt en aflevert is alles mogelijk.

-Een open deuren cultuur en het is nooit moeilijk om contact te hebben met collega's over hoger management.

Cons

Ik heb altijd gewerkt binnen het hoofdkantoor in Nederland. De volgende punten beschrijven een aantal van de negatieve ervaringen die ik in de afgelopen jaren heb gehad:

- Het kan te snel gaan, zodat het moeilijk is om de richting van het bedrijf volgen.

- Wijzigingen in de dagelijkse activiteiten en organisatiestructuur. Soms te veel in een korte periode.

Advice to Management

Mijn advies is om de lange en korte termijn richtingen te blijven meedelen aan het bedrijf. En houd spanning en plezier op hetzelfde niveau zoals het de afgelopen 8 jaar was. Ik hoop dat er nog 8 zullen volgen!

Other Employee Reviews for RES Software

1. "Spannende plek om te werken, geweldige mogelijkheden om je rol te vormen"

Approves of CEO

I have been working at RES Software part-time (More than 5 years)

(Translated from English)

Pros

Geweldige atmosfeer

Cultuur van wederzijds respect, doorzichtigheid en besluitvaardigheid

Altijd iets nieuws om te leren, te ontdekken, te doen

Consistente nadruk op het verbeteren van onze producten en processen

Steunende management

Veel kansen om initiatief te nemen en je rol te vormen

Cons

Alles is op hoog tempo, dus het kan soms moeilijk zijn om bij te houden. Verder kan ik eigenlijk niks significants bedenken!

Advice to Management

Terwijl we blijven groeien, doe alles wat je kan om de huidige waarden en cultuur van ons bedrijf te behouden. Ik geloof dat dit een van de cruciale factoren van ons succes is.

2. Helpful (1)

"Arbeiten 2.0"

Current Employee - Strategic Alliances Manager
    Current Employee - Strategic Alliances Manager
    Approves of CEO

I have been working at RES Software full-time (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Bei RES Software werden die Mitarbeiter menschlich behandelt. Ich habe in keinem der anderen Unternehmen, für die ich gearbeitet habe, eine derart positive Kultur erlebt. Ja, es ist eine herausfordernde Arbeit. Die gute Nachricht ist jedoch, dass es ein Weltklasse-Führungsteam gibt sowie professionelle und begeisterte Kollegen im gesamten Unternehmen. Jeder unterstützt den anderen, so gut er kann, damit dieser Erfolg hat. Neue Techniken werden schnell eingeführt, damit arbeiten bei RES noch besser wird. Ich bin stolz darauf, für dieses Unternehmen zu arbeiten und Kunden Produkte zu bieten, die funktionieren und ihnen wirklich nützen.

Cons

In jedem Unternehmen und Markt gibt es etwas, dass nicht hundertprozentig perfekt ist. Aber ich wüsste nicht, dass es wirklich etwas derart Negatives gibt, das es hier erwähnenswert wäre.

See Most Recent

Work at RES Software? Share Your Experiences