RES Software - Zeer motiverende omgeving, zeer scherpe manier van werken. | Glassdoor

See Most Recent

"Zeer motiverende omgeving, zeer scherpe manier van werken."

Current Employee - Software Tester
Current Employee - Software Tester
Positive Outlook
Approves of CEO

I have been working at RES Software full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

RES Software is een zeer snel groeiend bedrijf met zeer gemotiveerde werknemers. Algemene geest best beschreven als "Laten we het samen doen!". Problemen worden opgelost en schema's kunnen veranderd worden. Hierdoor kan het bedrijf snel reageren en klanten tevreden houden.

Cons

De zeer scherpe manier van werken kan als vrij ervaren worden beschouwd. In geval van calamiteiten, worden mensen afgehaald vanhet werk waar ze mee bezig zijn om problemen op te lossen. Dat leidt tot minder 'kwaliteittijd' voor de onderwerpen waaraan ze moeten werken.

Advice to Management

Er zijn veel getalenteerde mensen met veel goede ideeën. Probeer deze mensen wat tijd te geven om daar wat mee te doen!

Other Employee Reviews for RES Software

1. "Fantastisch team en geweldig bedrijf."

Approves of CEO

I have been working at RES Software full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Over het algemeen is het geweldig om hier te werken. Ik ben twee jaar geleden bij RES Software begonnen en heb nooit spijt gehad van die keuze! Het team waarin ik werk is echt geweldig en werkt als echt team. Ze stellen me nooit teleur. Ook het bedrijf is goed om voor te werken, je bent niet een nummer maar iemand die er echt toe doet.

Cons

Geen echte nadelen. Het is goed om hier te werken. Arbeidsvoorwaarden zijn prima en de mensen zijn fantastisch.

Advice to Management

Investeer meer in middelen voor R&D en Support.

2. "Geniet van de rit."

Positive Outlook
    Approves of CEO

I have been working at RES Software full-time (More than 3 years)

(Translated from English)

Pros

Dit bedrijf is zo cool om voor te werken, ze geven je een uitdagende baan. Ze bieden je goede condities en de mogelijkheid om te groeien. Het bedrijf is zelf ook aan het groeien en nu wereldwijd aan het uitbreiden.

Cons

Ik kan me niet veel nadelen bedenken, alhoewel het soms door de snelle groei wat hectisch is, maar ik wil benadrukken dat het ook een erg stabiel bedrijf is.

Focus op kwaliteit.

See Most Recent