RES Software - De beste keuze die ik 6 jaar geleden gemaakt heb | Glassdoor

See Most Recent

"De beste keuze die ik 6 jaar geleden gemaakt heb"

• Senior Management
Current Employee - Software-ontwikkelaar in Den Bosch, North Brabant (Netherlands)

(Translated from English)

Pros

Werken met enthousiaste collega's van over de hele wereld

Help met het bouwen naar de beste oplossingen om complexe uitdagingen van klanten op de lossen.

Zeer open sfeer met een opendeurbeleid.

Ze luisteren echt naar hun werknemers

Je kan in het bedrijf echt een verschil maken

Cons

Er zijn geen nadelen

Other Employee Reviews for RES Software

1. "Een mensgericht bedrijf met een productverloop dat een duidelijke visie op de toekomst van IT geeft"

• Senior Management
    Current Employee - Providing Great Solutions in 's-Hertogenbosch (Netherlands)
    Current Employee - Providing Great Solutions in 's-Hertogenbosch (Netherlands)

(Translated from English)

Pros

Goede bedrijfswaarden, geweldig team, veel kansen, hoog gekwalificeerde en toegewijde mensen, geweldige oplossingen

Cons

Het is een ding om aandachtig naar je klanten te luisteren, het is iets anders om hen je interne processen te laten beïnvloeden.

Advice to Management

Blijf bij het plan, het is al vele jaren een goed concept gebleven!

2. "Bei RES Software hat man eine klare Vision und lebt sie, indem innovative Technologien entwickelt werden."

• Senior Management
    Current Employee - Vertriebsmanager in Zürich (Switzerland)
    Current Employee - Vertriebsmanager in Zürich (Switzerland)

(Translated from English)

Pros

Ich sehe mich selbst als Pionier, der immer nach neuen Herausforderungen sucht!! Trotzdem arbeite ich seit mehr als 6 Jahren als Handelsvertreter bei RES Software. Und zwar einfach deswegen, weil wir unseren Kunden fortwährend neue Technologien und Produkte anbieten. Wir müssen unsere Kundenansprache und Verkaufstechnik anpassen. Aus jedem Verkaufszyklus kann man lernen und besser werden.

Cons

Wir verkaufen unseren Kunden wirkliche Unternehmenslösungen, und es gibt so gut wie nie einfache Verkaufszyklen. Jede Verkaufskampagne erforderte großes Verkaufstalent und die ständige Entwicklung neuer Expertisen. Zum Glück ist TEAMwork Teil der Kultur bei RES Software. Man ist nie allein.

Advice to Management

Macht so weiter, den Kunden an erster Stelle zu haben und entwickelt Technologien, die seinen Bedürfnissen entsprechen.

See Most Recent

Work at RES Software? Share Your Experiences