ServiceNow - Sich schnell verändernde / wachsende Firma mit viel Potenzial, aber auch Herausforderungen. | Glassdoor

See Most Recent

Helpful (1)

"Sich schnell verändernde / wachsende Firma mit viel Potenzial, aber auch Herausforderungen."

• Senior Management
Current Employee - Technischer Berater in Zürich (Switzerland)
Current Employee - Technischer Berater in Zürich (Switzerland)
Recommends
Positive Outlook
Approves of CEO

I have been working at ServiceNow full-time (Less than a year)

(Translated from English)

Pros

Das Produkt ist spitze, viel besser als die Konkurrenz. Das Team - hier in Europa - ist jung, verglichen mit dem, wo ich früher gearbeitet habe. Es ist noch eine Menge Begeisterung spürbar.

Das Gehalt ist konkurrenzfähig und das Verhältnis zwischen Berufs- und Privatleben akzeptable. Im Grunde hat man viele Freiheiten und man kann die Arbeit selbst planen - weil die Firma noch so jung ist, wurden viele Regeln erstellt. Könnte sich aber noch ändern.

Cons

Die Teams sind weit voneinander entfernt und es ist schwierig, so einen Teamgeist / eine Teamkultur aufzubauen. Online-Konferenzen können ein zusammenbringendes Bier einfach nicht ersetzen. :)

Die hohe Wachstumsrate erschwert es, mit dem Team Schritt zu halten, die schnelle Entwicklung macht es schwierig, mit der Technologie mitzukommen. Interne Schulungen für das technische Team sind ein Muss.

Advice to Management

Macht weiter mit der guten Arbeit, soweit sich herausgestellt hat, dass dies der richtige Weg war. Vergesst auf eurer Reise die Angestellten nicht.

Other Employee Reviews for ServiceNow

1. Helpful (7)

"Goed te verkopen product, maar belachelijk incompetent en wanhopig ongemotiveerd team"

• Senior Management
    Former Employee - Anonymous Employee in Amsterdam (Netherlands)
    Former Employee - Anonymous Employee in Amsterdam (Netherlands)
    Doesn't Recommend
    Neutral Outlook
    No opinion of CEO

I worked at ServiceNow full-time

(Translated from English)

Pros

Macbook van het werk, goede koffiemachine

Cons

Middenmanagement lijkt de handen niet uit de mouwen te willen steken of in detail te treden om resultaten te verbeteren, vertraging van de geïmplementeerde processen leidt tot sets van criteria en rapporten van KPI's (zoals activiteit) die niet vertalen te zijn in in bruikbare, laat staan schaalbare of planbare resultaten.

Vrijwel het volledige internationale verkooppersoneel in het EU-hoofdkantoor is ofwel onderpresterende crownie die ooit bij de EMC was of wanhopig genoeg zijn om te beginnen met service voor wat een gemiddeld salaris op een hoog geprijsde locatie gecombineerd met quota's die geen juiste actuele waarde leverden en inkomsten genereerden zoals gebaseerd op sommige onjuiste KPI's van zwak presterende senior managers, wat middelmatigheid kweekt en hit-en-run deals stimuleert bij een groot deel van de klanten bij Presales en Marketing en dan afhankelijk zijn van uiteindelijke verkopen om alles wat gemist was door de incapabiliteit van het management in te halen om een passende waarde te leveren.

Ik ken voormalige collega's van twee van de mensen dus is het veilig om te zeggen dat achter titels als "directeur" middelmatige personen zitten waardoor zij zonder kwaliteiten of streven om dingen te veranderen maar wel veel moeite steken in het verdoezelen en anderen de schuld geven van onderprestatie in hun afdeling door kunnen gaan.

Dit geldt voor de specifieke niet VS-gebaseerde kantoorlocatie waar ik heb gewerkt. Het kan anders zijn op andere locaties.

Advice to Management

Kunnen de mensen wiens enige redenen dat ze een hoge positie hebben leeftijd en middelmatigheid binnen een groot bekend bedrijf, Servicenow, streven om op een dag op zichzelf te zijn.

Wat betreft het Nederlandse kantoor is het zinvol om een permanente raadsman in dienst te hebben aangezien de contracten en salarisadministratie een grap zijn.

De ontwikkelaars en techneuten lijken redelijk tevreden te zijn met Servicenow. Het lijkt erop dat het vooral de UE sales afdeling is dat op vele aspecten achterloopt in vergelijking tot anderen of zelfs een goedkoop uitzendbureau.

2. Helpful (3)

"Heel goed bedrijf om voor te werken"

Current Employee - Anonymous Employee
    Current Employee - Anonymous Employee
    Recommends
    Positive Outlook

I have been working at ServiceNow full-time (More than a year)

(Translated from English)

Pros

Het bedrijf verkoopt een geweldig product. Ze hebben een goede reputatie en een aantal zeer tevreden klanten omdat alles wat het bedrijf doet gericht is op de klanten (bestaande klanten krijgen evenveel aandacht als nieuwe)

Cons

Het groeitempo creëert wat groeipijnen. Sommige afdelingen beginnen processen uit te bouwen die ons niet noodzakelijk ten goede komen

Advice to Management

Blijf Lean met Lean processen zodat we flexibel blijven en kunnen blijven reageren op verandering en vraag zo snel als nu

See Most Recent

Work at ServiceNow? Share Your Experiences