emarsys Campaign Manager Reviews | Glassdoor

Approve of CEO
emarsys CEO Ohad Hecht
Ohad Hecht
1 Ratings
  1. "Fantastic company that believe strongly in employee growth"

• Compensation and Benefits
    Current Employee - Campaign Manager in Indianapolis, IN
    Positive Outlook
    Approves of CEO

I have been working at emarsys full-time for more than a year

Pros

Good benefits including parking, cell, and gym reimbursement. Service department is very focused on employee growth and promoting within. Innovative product and growing rapidly.

Cons

Sales department is not very open to promoting entry level employees. Some sales managers are just plain bad. Since the company is growing so rapidly, sometimes it is hard to keep up hiring with the work needed to get done.

Advice to Management

Sales department needs to be more open to employee ideas.

emarsys2017-04-15
  2. Helpful (3)

"Job am Anfang toll, aber schnell langweilig und keine Verbesserungsmöglichkeiten"

• Compensation and Benefits
    Current Employee - Campaign Manager in Berlin

I have been working at emarsys full-time for more than a year

Pros

Sehr routinierte Arbeit, keine Überstunden, unbefristete Arbeitsverträge, gute Hard- und Software, gute Anbindung an den ÖPNV

Cons

Schlechte Teamleads, die nach persönlichen Befindlichkeiten ausgewählt werden; unfaire Bezahlung, keine Weiterentwicklungsmöglichkeiten

emarsys2016-09-03

emarsys Response

June 12, 2017Internal Recruiter

Liebe Kollegin, lieber Kollege, Vielen Dank für dein Feedback und dafür, dass du sowohl positive Punkte erwähnst als auch Dinge die bislang vielleicht nicht wie erwartet verlaufen sind. Es ist richtig, dass individuelle Weiterbildungsmöglichkeiten in der Vergangenheit manchmal aufgrund des schnellen Wachstums auf der Strecke blieben. Wir sind uns dem bewusst und haben daher für dieses Jahr schon einige Trainingsinitiativen in Berlin organisiert. Bezüglich Bezahlung und Teamleads setzte dich bitte mit uns in Verbindung - wir haben immer ein offenes Ohr und würden gerne Details mit dir persönlich besprechen. Herzliche Grüße, Dein HR-Team

Show Less
Found 1 review