2 interviews, daarna met HR en management, goed verlopen goefe uitleg van de job omschrijving. Aangekomen direct na 2de interview. Verloning en uren waren ok en volgens vastgelegde contract. Collegas hebben een goede uitleg gegeven over de training en job inhoud.