Uiterst onprofessioneel. Gesolliciteerd op de functie en kort daarna uitgenodigd voor een eerste sollicitatiegesprek op kantoor. Na enkele weken radiostilte een email gestuurd om te vragen wat de stand van mijn sollicitatie was waarop ik geen reactie heb ontvangen. Een maand na mijn sollicitatiegesprek uiteindelijk te horen gekregen dat ze iemand anders een aanbod hebben gedaan.