The hiring process at GVS Group takes an average of 60 days when considering 3 user submitted interviews across all job titles. To compare, the average duration of hiring at similar companies like BlackRock, Inc. is 14 days, Fabricated Software, Inc. is 2 days, and Apple Inc. is 21 days. Candidates applying for Quality Control Technician had the quickest hiring process (on average 60 days), whereas Quality Control Technician roles had the slowest hiring process (on average 60 days).
I applied through other source. I interviewed at GVS Group
Interview
Incontro nella sede, sono stati molto gentili dalla receptionist all’HR che ha svolto il colloquio. Cercando di farti sentire a tuo agio e non ti mettono in difficoltà. L’azienda è molto bella e sembra molto ben organizzata.
I applied online. I interviewed at GVS Group (Zola Predosa) in Nov 2025
Interview
Dopo essere stata contattata via email nell'arco di una settimana è stato fissato un primo colloquio online, successivamente a seguito di un riscontro positivo da parte dell'HR è stato fissato un colloquio in presenza con il responsabile del settore di riferimento
Interview questions [1]
Question 1
Mi hanno posto domande di contabilità con svolgimento di esercizi sul posto
I applied in-person. The process took 3 weeks. I interviewed at GVS Group
Interview
Il processo di selezione si è articolato in due fasi: una prima intervista conoscitiva con HR e un colloquio online con il Responsabile del team con alcune domande più tecniche.