Eerst ben ik benaderd door Talent Acquisition van Danone voor de 'pool'. Ik heb aangegeven wellicht geïnteresseerd te zijn, daaropvolgend heb ik twee telefonische gesprekken gehad, daarna een gesprek met een manager en HR en daarna met een director en HR Business partner. Toen bleef het stil. Na twee weken zelf gebeld, maar voicemail, toen een week later nog maar eens gebeld, na heen en weer bellen en geen reacties op mail kwam het hoge woord er uit. Ervaring sloot niet aan... dat had ook prima uit mijn CV gehaald kunnen worden. Het geheel voelde zeer onprofessioneel aan. Ik zou hier niet willen werken, want dit zegt wat over de organisatie (log, veel schakels, corporate). Alles wat ik niet zoek.