I applied online. The process took 1 day. I interviewed at Domino's (Overijse) in Sep 2021
Interview
CV en motivatie ingestuurd, volgende dag gebeld en gelijk al voor testrun gegaan. Enige dat wat minder was is dat ik er een hele shift onbetaald ben geweest, inclusief de rush (misschien is een gratis pizza ofzo wel een idee...). Al bij al goede ervaring.
Interview questions [1]
Question 1
Wanneer kun je beginnen en wanneer ben je beschikbaar?
I applied online. The process took 1 day. I interviewed at Domino's (Kampen, Overijssel) in Oct 2019
Interview
Ik kom binnen bij domino's kampen, ik had gesolliciteerd als fietsbezorger. De manager/persoon die mij zou interviewen was te druk met het schoonmaken waardoor ik een half uur moest wachten, terwijl ik op het aangegeven tijdstip aanwezig was. Ik moest het formulier invullen en ik ging even meedraaien. Ik moest achter een scooter aanfietsen met een kapotte fiets (ging aan dan weer uit). Na dit te hebben gedaan gingen we naar binnen waarna ik de werknemers elkaars armen zag omdraaien en elkaar slaan heel professioneel. Daarna werd ik gevraagd of ik het wel kon een fiets bezorging doen :) of ik incapabel was of iets. Ik heb de bezorging verricht en hierna mocht ik naar huis. Het werk is prima te doen maar de collega's waren naar mijn mening niet het beste.